Vem är jag?

 

(Uppdaterad juni 2012)

Jag är 44 år, utbildad gymnasielärare biologi/kemi. Nu arbetar jag på Skälltorpsskolan i Backa på Hisingen i Göteborg.

Jag var mycket aktiv i Fältbiologerna i min ungdom. Jag satt som ordförande i Västsvenska distriktet i ett par år och har även arbetat heltid som distriksinstruktör och rikskanslist.

Senare hobbies är lajv och rollspel.

Länken nedan visar en bild på mig.

per_wetterstrand.pdf

Ett svar to “Vem är jag?”

  1. En sån bild vill jag också ha! Vackert, och skärpan sitter precis där den ska. Stort!

Kommentera

