GPS och skola

Jag arbetar med en pedagogisk anpassning av geocaching. Geocaching är enkelt beskrivet en hobby där man gömmer och letar efter plastlådor med hjälp av GPS.

…under konstruktion.

2 svar to “GPS och skola”

  1. Hej! Hittade till din blogg via technorati. Kul med en till geocachingblogg 🙂 Stort tack för alla dina cacher, jag inser att det måste vara ett enormt arbete att pumpa ut så många. Tror du var med på glöggeventet, men jag missade dig vid presentationsrundan.

    Tack å hej, leverpastej!

  2. Per Wetterstrand Says:

    Kul, jag har kollat in din blogg också. Kul läsning:)

    Nej, jag var inte med på Glöggeventet, tyvärr.

Kommentera

